25 Ocak 2015 Pazar

Asi Styla - Ağladım Anne

Bu gece unutmak istedim anne 
Üzgünüm anne ayık kafayla gelmek isterdim ama 
Olmadı be anne bugünde içtim tutamadım sözümü 
O yari unutmak istedim olmadı anne 
2 kurşun ayırdım biri ona biri bana 
Erkekler ağlamaz derler ama dayanamadım 

Ağladım anne ağladım anne yüzümü çevirdim ağladım anne 
Ağladım anne ağladım anne yüzümü çevirdim ağladım anne 

Tek bir resim belkide sol yanımda tek kalan 
Boş bir pencereydi belki seni bana anlatan 
Bazende bir yağmurdun vücudumu ıslatan 
Dostum oldu dumanlar unuttum zaman zaman 

Bir rüyaydı geçti gitti güzelim yıllarım 
Azmı çektim ben gönülden ben güneşe doymadım 
Her doğan günle nefretim arttı arttı yazmadım


Kahretsin olmadı esmerime doymadım 

Bugün benim ruhum belki semaya yükselir 
20 yıllık hayatım gözümden geçer gelir 
Ölüm bunun anlamı maleseftir azrail 
Hazırmısın bahara ben mezarda yaz gelir 

Bir sevdaydı amansız uzaktaydın sen gülüm 
Tek bir canım sendin belki çaresizdi dertlerim 
Mezar taşımda yazsın hoşgeldin sevgilim 
Geldiğinde okursun hoşbulduk de sevgilim 

Karanlıktan korkar oldu bedenim 
Gözlerindeki aydınlıktı tek dileğim 
Böyle olsun istemezdim benim esmer meleğim 
O mutlu günlere nasıl döneyim 
Parçalanmış bir kalp var şuan ellerimde 
O yalan günlere nasıl döneyim 
Söyle ulan çekinme seni bir daha nasıl seveyim nasıl seveyim 


Ağladım anne ağladım anne yüzümü çevirdim ağladım anne 
Ağladım anne ağladım anne yüzümü çevirdim ağladım anne 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder