25 Ocak 2015 Pazar

Asi Styla - Anne Babam Dönmedi Mi?

aklım yetiyor kandırma 
ağlıyorsun inandırma 
gelmeyince uyanşehit olmuş saklama benden anam 
kaçıncı bayram kaçıncı seyran 
aklım yetiyor bak ağladın anam 
gözlerinin yaşına kurban olayım 
babam da vatana kurban olmadı mı 
benim babam mert bir delikanlı 
ben ise onun onurlu evladı 
acılı buruk bir türkü gibiydi 
koskoca bi çınar gibi devrildi 
babam nerede niye gelmiyor annem 
kara bi toprak aldı mı onu senden 
İmam Hüseyin gibi kerbelada sen 
şehit oldun tekbir sesiyle sen 
evladını büyüten bi şehit sen 
nur içinde yat öcünü alam ben 

bu kaçıncı bayram günü anne babam dönmedi mi 
söylesene öldüğünü anne babam dönmedi mi 
yavrum deyip özlemez mi bu bayrama da gelmez mi 
hiç yüreği sızlamaz mı anne babam dönmedi mi 
anne babam dönmedi mi bu bayrama gelir sandım 
yoksa yine mi aldandım yine mi onsuz uyandım 
anne babam dönmedi mi canım babam dönmedi mi 

gelmeyince uyandırma 
anne babam dönmedi mi 
söylesene öldüğünü 
anne babam dönmedi midırma 

anne babam dönmedi mi 
söylesene öldüğünü 
anne babam dönmedi mi 

anne babam dönmedi mi cevap ver 
tek başımıza koydu biraz akıl ver 
kaçıncı gün oldu kaçıncı akşam 
Allahım yanına aldı çoktan 

şehitler ölmez ölmedi ki babam 
başını eğme öne dik dur sen anam 
rüyama girecek biliyorum babam 
evladını tek koyar mı hiç anam 

ben şimdi bir öksüz müyüm anne 
herkes diyor ki babn yok neden 
yeri cennette onun demi annem 
Rabbim seviyor ki aldı bizden 
erken yaşta aldı toprak onu 
Rabbim nolur güldür bu kulunu 
elimi kolumu bağladı hasret 
aç kolunu bekle geldim sabret 
Türk Bayrağına sarılı geldi babam



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder