25 Ocak 2015 Pazar

Asi Styla Diss To İsyanqar 26 - Üvey Evlatlarım 3

SeLamun aleykum hayırlı işler
Yıne diss bekLiyor enayi piçler
Hepınızın amına korum lan yavşak
Burda baban var sikerim şak şak
Lay Lay lommuş birde boş insan
Üvey evlatlarım hepiniz çakmam
Sağda soLda topla sozLerimizi
Zirve benim diye yuttur herkezi
Destur dile kopek haddını asma
Yoksa takarlar boynuna tasma
Kayserı o kadar düşmesi yavşak
Elini basını sikerim Lan Lak Lak
Kayserideki kitLe sende varmı
Beni seviyorlar lan buda cabası
Sen benım oğlumsun hemde üvey
Ben gönüllerde zirveyim evlat
Bana sanki bişeyler hatırlatıyon
Oglan babaya ceker derler ya
Özen evladım hep babana özen
Kendini kandır bu benım zirvem
Eşşek gıbı bagrıyorsun ancak
Kendini askerde sanan yavşak
Ben sizofrenım sende bi baskan
Gelde benımkıne soyLe bı yaylan
Benımde sayfalarım var bir bak
Bızde yoktu öyle sayfa kasmak
5 bın begeniye 50 paylaşım
Bizim arabada yok geri vites canım
Eskişehir bana kardeşden öte
Öpmesın elımızı bastacı yıne
Ne kadar yüzsüz bir yavşaksın
Bağrıma basmam nasıl evlatsın
Babana layık ol sadece dınLe
Tukurmeden sıkerım senı boyle
Ben sustukca sandı korkuyor
Senın kasırqana sıkımde quluyor
Benden dustunde benı beqenme
Manasını fazla sen dusunme
Senın amına qorum hemde evınde
Eskısehır kazan sende comce
HayaLcash oyLe otme senı sıkerım
Sonrada ıstanbula mum dıkerım
Benden bu kadar hadı sıze sıze bay by
AL bu da benden hepınıze lay layy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder