26 Ocak 2015 Pazartesi

Asi Styla - Biz Dört Kişiyiz Gardaş

her bi günüm dert isyanla dolu 
güneşim bak beni ısıtmaz oldu 
kova vurmaktan ciğerim soldu 
haydi ateşte çekelim psiko 

gardeşim bak yine maddeye düştü 
bu genç yaşında çile dert gördü 
kova vurmaktan ciğerimiz çürüdü 
yardım et usta ışığım söndü 

gözlerim artık görmüyor gardaş 
söyle be dostum sende mi ayyaş 
kurtar Ya Rab yardım et bize 
medet ki Allah acı halimize 
dağlara taşlara aşkımızı yazarım 
her bi dumanla onunla coşarım 
her bi sözümde isyan yazarım 
sorma be gardaş hergün ağlarım 

laf anlamıyor buda bana koyuyor 
esrar çekiyorum zoruna mı gidiyor 
diyor ki serseri hergün çekiyor 
çektiğim dumanda onları anlamıyor 


herkes şahit seviyoruz yaradan 
izzeti sorma zaten perişan 
damardan aldık isyan isyan 
jilet çekiyoruz elbet doğru 
vücutlar harita dövmeler dolu 
ahiretim lan cehennem oldu 
affet Allah aciz kulunu 
yaşarken öldüm hayat yolunda 
sevmek suçmu söyle be Allah 
sevdayı verdin bu garip başıma 
ölüyor bedenim yardım et Allah 
diyolar bunlar isyanla dolu 
hepimiz sevdik bilmezler onu 
kaderimiz aynı hep aldatıldık 
biz herkesi hep kendimiz sandık 
aşka tövbeli kalbimiz artık 
sevmeyin dostlar sonumuz ayrılık 
birazda hüsran acılar kattık 
biz bu rapte hep sizi anlattık 


biz 4 kişiyiz gardaş şarkı sözleri 
hayatın sillesini doğarken yemişiz 
kimimiz ayrım gördü 
kimimiz gurbet acısı çekiyor 
kimisinin babası yok 
kimisinide sevdiği bıraktı 
biz işte bunun için isyan yapıyoz gardaş 
teselliyi teselliyi bunun için maddelerde arıyoruz gardaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder